Колеги, някой да даде някакви насоки за разглобяване на парното. Вчера констатирах, че на задните седалки, духалките духат студено и каквото и положение да наглася от климатроника (двузонов), нищо по-различно не се случва освен при дадено положение да спре или пусне въздушния поток назад. Чудя се дали е много разглобяването докато стигна до моторчето на тази клапа, за да преценя дали си струва да се мъча сега в студеното време или да го оставя за пролетта.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разглобяване на парно
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от BO Покажи съобщениеЕ то на всички е така.
Това фабрично ли е така направено или просто всички имат конструктивен проблем ?Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
От описанието и схемата в eLearn: При дву-зоновите задвижката (4) за смесването на въздуха на лявата зона управлява клапата за смесване и за задната зона чрез лост (под цифрата 1). Ако лявата зона променя температурата на въздуха нормално, вероятно въпросния лост е проблема (счупен/разкачен) или пък самата клапа има грижа. На пръв поглед тези детайли са някъде долу в дясно до краката на шофьора...може би стига само панела (1) да се махне.2010 Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 154kW, затапен EGR, премахнати "пеперуди"
Comment
-
Ето разглобяване на предните климатични/вентилационни отвори, не вярвам на задните да е различно: https://www.youtube.com/watch?v=UEaBhqWguEg и https://www.youtube.com/watch?v=dMMPcRAckCY
Аз съм разглобявал/вадил правоъгълната ваничка/чекмедженце под климатичните отвори от зад - само се издърпва на нещо като щипки е(същите като в клиповете отгоре.Нямам спомен да има винтове.Помня само че отдолу(под него) имаше винтове за евентуално по -подробно разглобяване ...Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня
Comment
-
Не става въпрос за самите вентилационни отвори, а за клапите и моторчетата, които ги управляват.
Първоначално публикувано от imbecile Покажи съобщениеОт описанието и схемата в eLearn: При дву-зоновите задвижката (4) за смесването на въздуха на лявата зона управлява клапата за смесване и за задната зона чрез лост (под цифрата 1). Ако лявата зона променя температурата на въздуха нормално, вероятно въпросния лост е проблема (счупен/разкачен) или пък самата клапа има грижа. На пръв поглед тези детайли са някъде долу в дясно до краката на шофьора...може би стига само панела (1) да се махне.Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 14:36.Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
Alfa Romeo 156, 2.0TS
Comment
-
Малко офтопик, но някой може ли да ми даде линк към Elearn, тъй като на мен ми вие вентилатора и искам да стигна до него, да видя каква драма имаAlfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic '09 - Remapped - Ex
Alfa Romeo 146 1.6 TS '97 - Ex
Lancia Phedra 2.2 JTD '03
Comment
-
Тия дни ще махна въпросните кори и ще огледам. Нещо друго което забелязвам е че при изгасяне се чува доста дълго едно бучене някъде от парното, вероятно си мести клапите в някакво изходно положение. Въпросното се чува около 20на секунди, което е доста според мен.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщениеКакво значи при всички е така ?
Това фабрично ли е така направено или просто всички имат конструктивен проблем ?
Нека просто някой да потвърди, че при него духа топло, преди колегата да разглобява.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Comment
-
Огледах преди малко нещата, всичко е както е описано няколко реда по-нагоре, откъм шофьора има такава машинка с пласмасово рамо, при мен се движи нормално и рамото е здраво и се мести с пълния си потенциал, поне външно изгледжа ок, вътре незнам. От дясната страна е машинката която мести посоката на въздуха, тя също е ок.
Накратко ще трябва по-обстойно разглобяване което за момента нямам възможност да направя. Така че от мен пас засега.
Имам съмнение че при колите с хладилна жабка отзад духа само студено. Нека някой с хладилна жабка (подлакътник) сподели как е при него.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
При мен е дву-зонов и с хладилна жабка, духа си топло отзад. Сега, от кои отвори духа е друга тема: при авто режим И затопляне основно духа към пода и отпред и отзад (има отвори под предните седалки), а към прозорците мисля се ръководи и според данните от сензора за запотяване. В централната конзола отзад духа само ако е изрично избрана посока "->" от лявата зона, а тази посока при авто и отопление май не се ползва.2010 Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm 154kW, затапен EGR, премахнати "пеперуди"
Comment
-
Говорим конкретно за духалките отзад които се намират между предните седялки. Те се включват когато е на позиция < и/или >Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment